Bereikbaarheid

Het Cultureel Centrum ligt in het centrum van Zaandam en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Vanaf Station Zaandam is het ongeveer 15 minuten lopen.

Parkeren

Er zijn verschillende plaatsen waar u uw auto kunt parkeren:

Parkeerplaats “Behouden Haven”: Klokbaai 2a, 1506 VA Zaandam of op het parkeerdek van Dirk van den Broek (2 minuten lopen)
Parkeerterrein Verkadefabriek: Westzijde 168, 1505 EK Zaandam (5 minuten lopen)
Q-Park parkeergarage Rozenhof: Zilverpadsteeg, 1506 SB Zaandam (10 minuten lopen)
Q-Park parkeergarage Hermitage bij Zaandam CS: Hermitage 144, 1506 TX Zaandam (15 minuten lopen)

In het centrum van Zaandam geldt een parkeertarief van € 2,67 per uur van maandag t/m zaterdag van 09.00 – 23.00 uur en op zondag van 12.00 – 17.00 uur.

Let op: in de straten rondom de Bullekerk geldt een maximum van twee uur parkeren.

Parkeren voor mindervaliden en toeleveranciers is na overleg mogelijk op het voorplein van de kerk. Neem hiervoor van tevoren contact met ons op.

Voorzieningen

Cultureel Centrum Bullekerk heeft voorzieningen voor mindervaliden. De kerk is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Ook hebben wij een toilet voor mindervaliden.

De ingang voor rolstoelgebruikers is gelegen aan de zuidzijde van de kerk, zijde Tuinstraat. Mocht u van deze voorzieningen gebruik willen maken, zou u dit dan voor uw bezoek willen aangeven!? Dan zorgen wij ervoor dat de deur voor u geopend wordt.

Neem gerust contact met ons op. U kunt dat doen door een e-mail te sturen naar info@bullekerk.nl of te bellen naar 06 28681804 (Niel Busch).

Het laatste nieuws
Team Bullekerk_WEB2

Word Vriend van de Bullekerk

Draag je de Bullekerk een warm hart toe en wil je ons steunen? Word dan Vriend.