Erop uit voor de Zaanse cultuur

De maand september is de start van het culturele seizoen in de Zaanstreek. Als onderdeel van #SAMENZAANS viert stichting Marketing Zaanstreek dat met een speciale campagne die oproept juist nu een culturele activiteit te boeken. De Zaanse cultuurorganisaties kunnen die steun goed gebruiken.

Op Zaans.nl is er in september extra aandacht voor de diverse programma’s voor het komende culturele seizoen. Bij grote organisaties als het Zaantheater, het Zaans Museum en De Fabriek, maar juist ook bij kleinere of nieuwe culturele initiatieven zoals Cultureel Centrum Bullekerk, De Kaasfabriek en de Muziekhaven.

Rianne Greven, projectmanager bij Marketing Zaanstreek: “Culturele organisaties als theaters, concertzalen en musea hebben het hard te verduren in deze Corona-tijd. Als inwoners kunnen we ze steunen door niet af te wachten maar juist nu erop uit te gaan. Samen met de winkels en de horeca maken zij het leven in de stad.”

Cultuuruitjes winnen
Om ook nieuw publiek te trekken, organiseert Marketing Zaanstreek in samenwerking met de cultuurpartners een actie waarbij leuke cultuuruitjes zijn te winnen. Nog nooit bij het Honig Breethuis geweest of inspiratie op gedaan bij FluXus? Laat het weten en maak kans op twee vrijkaarten! Natuurlijk doet Cultureel Centrum Bullekerk ook met deze actie mee.

Er zijn tientallen kansen om komend seizoen te genieten van de Zaanse cultuur. Meer over de actie en de voorwaarden vind je op Zaans.nl.

Het laatste nieuws
RUBEN HOEKE & EDGAR KOELEMEIJER #unlocked in Bullekerk Zaandam

Samenwerking Bullekerk en Podium de Flux

Podium de Flux en de Bullekerk gaan samenwerken. Een welkome aanvulling op ons aanbod.
Lees meer