Saense school voor Beeldende kunst

Marijke Habernickel is met haar “Saense School voor Beeldende Kunst” een van de gebruikers van het Cultureel Centrum. Zij is haar artistieke carrière onverwachts begonnen. Na haar doctoraal examen Sociale Pedagogiek werkte ze met veel enthousiasme en succes als bestuurder in de gezondheidszorg.

Op basis van al deze opgebouwde kennis en ervaring heeft zij een eigen leermethode ontwikkeld “De 5 beeldelementen in beeld“. Deze leermethode is opgebouwd uit 5 modules, waarin een basis wordt gelegd hoe je een krachtig beeld kan maken, kunt spelen met kleur en licht en donker in een mooie compositie kunt maken.

Een veelvoud van technieken komen in deze leermethode aan bod in de modules Bijzondere technieken 1, 2, 3 en 4. Hierin wordt aandacht besteed aan o.a. Schilderen zoals de oude meesters, de impressionisten of de COBRA groep dat deden. Van klassiek tot abstract.

Het laatste nieuws
Team Bullekerk_WEB2

Word Vriend van de Bullekerk

Draag je de Bullekerk een warm hart toe en wil je ons steunen? Word dan Vriend.