Vacatures

Cultureel Centrum Bullekerk is een groeiende organisatie in het centrum van Zaandam. De Bullekerk is een vrijwilligersorganisatie die wordt geleid door een klein vast team. In ‘de Bull’ vinden theatervoorstellingen, concerten, zakelijke evenementen en cultureel-maatschappelijke activiteiten plaats.

Voor de dagelijkse gang van zaken zoeken wij per 1 december een:

Allround floormanager (32 uur, 0,8 fte) m/v

De floormanager is een alleskunner: hij/zij fungeert als de rechterhand van de directeur en houdt zich bezig met verschillende ondersteunende werkzaamheden in het gebouw. Hij/zij is een aanspreekpunt voor de vrijwilligers, ontvangt gasten en artiesten en houdt toezicht op het gebouw.

Taken omvatten:

• Verantwoordelijk voor de voorbereiding en begeleiding van voorstellingen en evenementen
  • Draagt zorg voor de inrichting en op- en afbouw van de zaal.
  • Heeft affiniteit met licht- en geluidsapparatuur
  • Is tijdens evenementen aanspreekpunt voor artiesten en technici
  • Draagt mede zorg voor het onderhoud van de technische installatie en huishoudelijke apparatuur
  • Lost indien nodig klachten en problemen van gasten op
  • Ondersteunt bij de horeca-activiteiten
  • Herkent en implementeert procesverbeteringen

Eigenschappen en competenties floormanager

De belangrijkste competenties zijn: Zelfstandigheid, Leiderschap en Flexibiliteit. Verdere gewenste eigenschappen zijn: Communicatieve vaardigheden, Klantgericht, Samenwerken, Organisatievaardigheden, Probleemoplossend vermogen, Stressbestendig en Resultaatgericht.

Salaris

Het salaris van de floormanager bedraagt tussen de € 2.700 en € 3.500 bruto per maand bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van opleiding en ervaring. Er wordt gewerkt in wisselende diensten, ook ’s avonds en in het weekend.

Opleiding, kennis en ervaring

• Werkniveau: minimaal MBO+/HAVO
  • In bezit van Rijbewijs B
  • Ervaring in soortgelijke functies
  • Ervaring in de horeca
  • Bij voorkeur woonachtig in de Zaanstreek
  • Bij voorkeur in bezit van diploma sociale hygiëne
  • Bij voorkeur in bezit van een BHV-diploma
  • Wij staan open voor sollicitaties van mensen van 40+

Wat bieden wij?

• Werkweek van 32 uur met flexibele werktijden
  • Reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen (op basis van fulltime)
  • Werken in een culturele en gastvrije omgeving
  • Marktconform salaris

Informatie
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Niels Busch (directeur), tel: 06 28681804.

Solliciteren en selectieprocedure
Wanneer deze functie je aanspreekt, mail dan je motivatiebrief met cv uiterlijk 25 oktober naar vacature@bullekerk.nl

Dansavond met Deniece

Vacature Allround floormanager

Wij zijn op zoek naar jou!