Bernd ontvangt… Richard Groenendijk -> tickets

Pianist, liedjesschrijver en bandleider Bernd van den Bos is bekend als begeleider van artiesten als Brigitte Kaandorp, André van Duin, Simone Kleinsma en Jenny Arean. Zijn inspiratiebronnen zijn divers: van Louis van Dijk tot Freddie Mercury. Bernd vertelt muzikale verhalen die raken, het liefst op gympen achter zijn vleugel.

Op vrijdag 15 maart 2024 startte Bernd zijn serie ‘Bernd ontvangt… ‘ in de Bullekerk. Een programma waarin hij elke keer een andere bekende artiest ontvangt. Een programma met een vraaggesprek, verhalen en anekdotes waarin je meer te weten komt over de persoon achter de artiest. Maar bovenal ook een programma met veel liedjes, prachtige liedjes. De eerste gast die Bernd ontving was Paul de Leeuw. Dit programma was zó succesvol dat er een vervolg komt.

De tweede gast die Bernd ontvangt is Richard Groenendijk. De goedlachse cabaretier, presentator en tekstschrijver is vooral bekend van de tv-programma’s ‘Wie ben ik’, de ‘TV-Kantine’, zijn vele rollen in musicals als ‘Les Miserables’ en ‘Hairspray’, maar bovenal van zijn succesvolle cabaretprogramma’s. Vrijdag 15 november komt Bernd met Richard Groenendijk naar de Bullekerk.

Dit is een zitconcert.
Tickets: € 25,00 (+ € 1,00 reserveringskosten)
Aan de deur: € 26,00

• Startdatum