Verhuur

Wilt u een evenement, congres of voorstelling organiseren in de Bullekerk? Dat kan!

Het prachtige historische gebouw, met authentieke inrichting en sfeervolle belichting, is een unieke locatie voor nagenoeg elk evenement. Wij beschikken over een professionele licht- en geluidsinstallatie en een fantastische ambiance. Wij werken met professionele technici, die een livestream voor u kunnen verzorgen. Ook is het mogelijk om een afscheid of uitvaart te organiseren in de Bullekerk.

Ons eigen kerkplein is niet alleen handig als parkeergelegenheid voor de deur, maar biedt ook mogelijkheden voor een buitenevenement. Naast de unieke ligging en de uitstekende bereikbaarheid, biedt de Bullekerk zeer veel mogelijkheden.

Meer informatie? Neem vrijblijvend contact op met Niels Busch via info@bullekerk.nl

Het laatste nieuws
Team Bullekerk_WEB2

Word Vriend van de Bullekerk

Draag je de Bullekerk een warm hart toe en wil je ons steunen? Word dan Vriend.