Rabobank ClubSupport

Rabobank Club Support steunt de Bullekerk

Voor de aanschaf van een nieuwe concertvleugel ontving de Bullekerk zondag 8 oktober een bijdrage van € 2435,15.  Dit bedrag werd ter beschikking gesteld door de Rabobank in het kader van Rabobank Club Support.

De organisatie van de Bullekerk is erg blij met dit gulle bedrag. Niels Busch: “Deze bijdrage heeft ervoor gezorgd dat we een mooie nieuwe concertvleugel hebben kunnen aanschaffen. We hebben gekozen voor een concertvleugel Yamaha C7x. Een prachtig instrument waar we ons publiek, maar vooral de artiesten die er gebruik van mogen maken, erg blij mee maken. Wij voelen ons erg gesteund met deze bijdrage van de Rabobank.”

De cheque werd zondag 8 oktober overhandigd aan directeur Niels Busch van de Bullekerk door Elise Bos-Eyssen van de ledenraad van Rabobank-Zaanstreek.