Theatervoorstelling Dinner for One

Van vrijdag 15 t/m zondag 17 december vindt er in een grote theatertent op het voorplein van de Bullekerk een theatervoorstelling plaats getiteld ‘Dinner for One’. De voorstelling vindt plaats tijdens de kerstmarkt in de Bullekerk en is gratis toegankelijk.

Dinner for One is een korte komische voorstelling die in de jaren ‘20 van de twintigste eeuw geschreven werd voor het theater. Een ware klassieker, die ieder jaar vertoond wordt, nooit verveelt en telkens weer opnieuw tot een gulle lach leidt. Deze Nederlandse uitvoering wordt geheel uitgevoerd en geproduceerd door de Friese theatermaker Sjouke Boschma. De voorstelling wordt gespeeld door twee professionele acteurs.

Miss Sophie viert haar negentigste verjaardag. De oude dame heeft ze niet allemaal meer op een rijtje en meent dat alle genodigden aanwezig zijn, hoewel ze al lang dood zijn. Haar trouwe butler James wil haar niet kwetsen en moet het glas voor iedere gast heffen. “The same procedure as every year?”

De voorstelling wordt op vrijdag, zaterdag en zondag om de 45 minuten gespeeld en duurt ongeveer 20 minuten.

Vrijdag 15 december van 16.00 tot 20.00 uur
Zaterdag 16 december van 11.00 tot 20.00 uur
Zondag 17 december van 12.00 tot 18.00 uur.

De voorstelling is in het Nederlands en gratis toegankelijk. Er zijn zitplaatsen.

Het laatste nieuws
Team Bullekerk_WEB2

Word Vriend van de Bullekerk

Draag je de Bullekerk een warm hart toe en wil je ons steunen? Word dan Vriend.